آخرین باری که بیوگرافی اینستاگرام خود را بروز کردید کی بود؟

از زمانی که صفحه پروفایل اینستاگرام آپدیت شد اهمیت داشتن یک بیوگرافی مناسب برای جذب مخاطبین جدید چند برابر شد.

همانطور که هدف سایت شما تبدیل بازدید کننده به مشتری است ، هدف پروفایل ایسنتاگرام شما نیز باید تبدیل بازدید کننده به فالوور باشد.

برای این کار باید اطمینان داشته باشید که بیوگرافی اینستاگرام شما به درستی نوشته شده است تا برای جلب توجه اولیه مناسب باشد.

آماده یادگیری نوشتن یک بیوگرافی فوق العاده هستید؟

از بیوگرافی اینستاگرام برای جذب مخاطبین ایده آل خود استفاده کنید

اگه شما می خواهید فالور های جدید برای اینستاگرام خود به دست بیاورید، باید متن بیوگرافی را به شکلی بنویسید که آنها خیلی سریع همه چیز را در مورد شما بفهمند. یک بیوگرافی خوب اینستاگرام در مورد کسب و کار شما و فعالیتی که انجام می دهید به خوبی توضیح می دهد.

اگر می خواهید در پیج اینستاگرام خود در مورد یک مهارت خاص، حرفه، سرگرمی و یا یک علاقه خاص صحبت کنید باید آن را در بیوگرافی خود قرار دهید.

یک ایده مناسب دیگر برای نوشتن بیوگرافی اینستاگرام این است که بر روی مخاطبین خود تمرکز کنید. این که در چه کاری به آنها کمک خواهید کرد و با فالو کردن شما چه چیزی به دست می آورند.

با نوشتن یک بیو اینستا که مستقیما با مخاطبان هدف شما در ارتباط باشد می توانید فالوور های با کیفیت تری به دست آورید که در آینده شانس بیشتری برای تبدیل این افراد به مشتری خواهید داشت.

به این فکر کنید که چطور می توانید بیوگرافی اینستاگرام خود را در ۱۵۰ کارکتر به شکلی بنوسید که بتواند مشتریان بالقوه شما را جذب کند و برای شما هوادار واقعی پیدا کند.

از عنوان برای اشتراک گذاری برترین کلمه کلیدی خود استفاده کنید

بخش بعدی نام صفحه شما است که متفاوت از نام کاربری می باشد. استفاده از کلمات کلیدی شما در قسمت نام بسیار کاربردی و مهم است به دلیل اینکه این کلمات قابلیت جستجو دارند. بهترین استراتژی برای این قسمت استفاده از کلمه کلیدی هدف است.

به این فکر کنید که اگر شخصی بخواهد کسب و کار شما را در اینستاگرام پیدا کنید چه کلمه ای را جستجو خواهد کرد. ممکن است نام کسب و کار، محصول یا نام خدمات شما باشد. وقتی که بهترین کلمه کلیدی را پیدا کردید از آن در نام صفحه اینستا استفاده کنید.

در حالی که تصمیم می گیرید چطور برند خود را به نمایش بگذارید باید به این موضع هم فکر کنید که افراد به چه شکلی در مورد شما جستجو می کنند؟

اضافه کردن یک لینک به بیوگرافی اینستاگرام برای اشاره به اکانت دیگر + اشتراک گذاشتن هشتک اختصاصی برند شما

از March 2018 اضافه کردن یک لینک به بیوگرافی در پروفایل اینستاگرام اضافه شد. این لینک علاوه بر آدرسی است که در پایین بیوگرافی قرار می گیرد. با اضافه شدن این ویژگی هر نام کاربری و یا هشتکی که در بیو خود قرار دهید قابلیت کلیک کردن خواهد داشت.

وقتی که در بیو خود از # و یا @ استفاده کنید به طور خودکار تبدیل به لینک خواهند شد که مخاطبین را به صفحه یک هشتک یا یک پیج دیگر ارجاع می دهد. برای مثال شما می توانید از این قابلیت استفاده کنید و در پیج شخصی خود اکانت پیج کاری خود را قرار دهید یا به صفحه شرکتی که در آن کار می کنید اشاره (منشن) کنید.

اگر یک برند بزرگ هستید می توانید برای لینک دادن به صفحات دیگر برند خود استفاده کنید مثل اکانت برند nike@ که به یکی دیگر از صفحات خود به نام nikewomen@ اشاره کرده است.

علاوه بر قرار دادن نام کاربری صفحه دیگر می توانید در بیوگرافی اینستا خود از هشتک نیز استفاده کنید. با اضفه کردن هشتک به بیوگرافی کاربری قادر خواهد بود روی آن کلیک کرده و محتویاتش را ببینند. پس این قسمت بهترین جا برای به نمایش گذاشتن هشتک اختصاصی برند شما است.

هدایت ترافیک بیشتر و به دست آوردن فروش بیشتر با استفاده از Linkin.bio

اگر می خواهید با استفاده از لینک اینستاگرام ترافیک و بازدید کننده را به صفحات مختلفی بفرستید مثل پست های بلاگ، صفحات فرود و یا یک محصول خاص می توانید با استفاده از Linkin.bio این کار را به راحتی انجام دهید.

به جای اینکه دائما لینک اینستاگرام و فراخوان به عمل خود را تغییر دهید تا با آخرین پست شما همخوانی داشته باشد از Linkin.bio استفاده کنید و یک صفحه فرود حرفه ای و مناسب برای همه صفحات خود بسازید.

یک متن فراخوان به عمل برای لینک بیو اسنتا خود قرار دهید

بخش دوم بیوگرافی اینستاگرام شما باید برای نمایش فراخوان به عمل می باشد. از آنجایی که اینستاگرام اجازه قرار دادن یک لینک به شما می دهد، می توانید از خط آخر بیوگرافی خود استفاده کنید و به افراد بگویید که چرا باید بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنند.

برای مثال اگر یک تخفیف خوب، منبع جدید، محصول و یا خدمات جدید معرفی کرده اید مطمئن شوید که افراد از آن اطلاع پیدا کنند.

فراموش نکنید که برای بیوگراف اینستاگرام فقط ۱۵۰ کارکتر فضا دارید و باید از آن به صورت بهینه استفاده کنید. استفاده از ایموجی هم می تواند حس خوبی به مخاطبین بدهد.

راه های ارتباطی بازدید کنندگان صفحه را آسان کنید

برای نمایش دادن اطلاعات تماس باید صفحه اینستاگرام خود را تجاری (Business) کنید. با تجاری کردن صفحه می توانید به استوری های خود لینک اضافه کنید، به بخش آنالیز اینستاگرام دسترسی داشته باشید و پست های ویژه و تبلیغاتی ایجاد کنید که البته این ویژگی آخر در حال حاضر ایران قابل استفاده نیست. تبدیل کردن صفحه به یک اکانت تجاری این قابلیت را به شما می دهد تا اطلاعات تماس مستقیم خود را در بیو قرار دهید.

بعد از تبدیل صفحه به پیج تجاری می توانید آدر ایمیل، شماره تماس و آدرس فیزیکی خود را بر روی پروفایل خود قرار دهید. افراد می توانند با کلیک بر روی این لینک ها به طور مستقیم به شما ایمیل بزنند یا تماس بگیرند و یا اینکه آدرس و موقعیت شما را در روی نقشه ببینند.

بهترین استوری های اینستاگرام خود را به عنوان هایلایت در بیو خود قرار دهید

یکی از بزرگترین و جذاب ترین ویژگی های اضافه شده به بیو اینستا بخش هایلایت استوری است. هایلایت استوری اینستاگرام تشکیل شده از مجموعه ای از بهترین استوری ها که شما می توانید آنها را در صفحه پروفایل خود به طور دائم قرار دهید.

هایلایت ها دقیقا در زیر بخش بیو قرار می گیرند و وقتی کسی بر روی آنها بزند به شکل یک استوری نمایش داده می شوند. شما می توانید به هایلات ها به عنوان یک پیش نمایش از صفحه خود نگاه کنید، و از آنها برای نمایش برند خود به بازدیدکنندگان جدید استفاده کنید.

جمع بندی

همانطور که دیدید بیوگرافی اینستاگرام بخش مهمی برای به دست آوردن مخاطبین هدف، جذب ترافیک به سمت صفحات هدف و به دست آوردن فروش بیشتر است. حال بهترین زمان برای بازنگری بیوگرافی اینستاگرام فعلی شماست، مطمئن شوید که تاثیرگذاری اولیه خوبی بر روی مخاطبین خود خواهید داشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *