خرید فالوور اینستاگرام

خریدن یا نخریدن فالوور اینستاگرام در سال 2024 ؟!

آیا می‌توان فالوور اینستاگرام خرید؟ این سوال بسیاری از کاربران اینستاگرام و پیج‌های کاری است. اینکه آیا ما می‌توانیم در شروع کار برای خود فالوور بخریم؟ باید گفت بله!
خدماتی مبنی بر فروش فالوور با قیمت‌ و تعداد فالوور متفاوت وجود دارد. اما از آنجایی که این فالوورها یا ربات هستند یا پیج‌های غیرفعال و فیک، بنابراین این افراد با پیج شما درگیر نشده و تعامل نمی‌گیرند.
ایده افزایش فالوور به یکباره بسیار وسوسه انگیز است. اما آیا یک سرمایه گذاری باارزشی است؟ خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش امکان دارد؟ در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

فهرست مطالب

چرا کسب و کارها به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستند؟
آیا باید فالوور اینستاگرام بخرید؟
مزایای خرید فالوور اینستاگرام چیست؟
هزینه خرید فالوور اینستاگرام چقدر است؟
نحوه خرید فالوور اینستاگرام
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟
روش‌های جایگزینِ خرید فالوور اینستاگرام
سوالات متداول

چرا کسب و کارها به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستند؟

کسب و کارها اغلب برای تقویت حضور خود در اینستاگرام و ایجاد تأثیر مثبت بر سایر فالوورهای بالقوه، فالوورهای جدید را خریداری می‌کنند. با ایجاد مجموعی از مخاطبان بزرگتر، کسب و کارها می‌توانند دسترسی به محتوای خود را افزایش دهند و به طور موثر محصولات و خدمات خود را برای مخاطبان بیشتری عرضه کنند. داشتن فالوورهای بیشتر همچنین ممکن است به کسب و کارها فرصتی برای معتبرتر نشان دادن و افزایش تعامل بیشتر با مشتریان بالقوه بدهد.

آیا نباید فالوور اینستاگرام بخرید؟

با توجه به دلایل زیر خرید فالوور اینستاگرام برای پیج شما تضمینی نیست:

1- فالوورهای جعلی با پیج شما ارتباط نمی‌گیرند.

فالوورهای خریداری شده احتمالاً ربات‌ها یا حساب‌های غیرفعال هستند، بنابراین با پست‌های شما درگیر نمی‌شوند. این بدان معناست که پست‌های شما در اکسپلور یا فید مخاطبان واقعی شما نمایش داده نمی‌شوند. همچنین اندازه گیری معیارها را سخت می‌کند. یعنی شاید تعامل زودهنگام داشته باشید اما با گذشت زمان کاهش یافته و برای پیج شما تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

2- فالوورهای جعلی می‌توانند به اعتبار شما آسیب بزنند.

داشتن فالوورهای زیاد شاید کاربران را متقاعد کند که دنبال کنند، اما این تضمینی نیست. از آنجای که فالوورهای جعلی احتمالاً هرگز پستی را لایک نمی‌کنند یا روی آن نظر نمی‌دهند، و اگر با تعداد زیادی فالوور تقلبی گرفتار شوید، این می‌تواند اعتبار شما را نزد مخاطبان واقعی‌تان از بین ببرد و دیگر شما را دنبال نکنند.

3- انداره گیری معیار عملکرد شما در اینستاگرام سخت می‌شود.

فالوورهای خریداری شده اینستاگرام می‌توانند معیارهای عملکرد شما را تحریف کنند. اگر درصد بالایی از آن مخاطبان واقعی نباشند، سنجش میزان ارتباط مخاطب هدف شما با برند شما عملا غیرممکن است. اگر آن ربات‌ها و حساب‌های غیرفعال نسبت را تغییر دهند، چگونه پست‌هایی که با مخاطبان واقعی شما خوب عمل می‌کنند، بسنجید؟!

4- اینستاگرام فالوورهای جعلی را شناسایی و حذف می‌کند.

به تازگی اینستاگرام شرایطی را برای شناسایی و حذف حساب‌های غیر معتبر به روز کرده است. اینستاگرام همچنین لایک‌ها، فالو‌ها یا نظرات برنامه‌های شخص ثالث را که برای افزایش مصنوعی مخاطبان حساب‌ها طراحی شده‌اند، حذف می‌کند. با خرید فالوور، دستورالعمل‌های اینستاگرام را نقض می‌کنید و ممکن است باعث واکنش مدیران اینستاگرام شود.

5- فالوورهای خریداری شده با خود اسپم می آورند

با خرید این فالوورهای جعلی، شما سطل فالوورهای span و پست های اسپم را دعوت می‌کنید. بدترین حالت این است که نه تنها در حساب اینستاگرام شما اتفاق می‌افتد، بلکه اگر آدرس ایمیل خود را بدهید، ایمیل شما را نیز اسپم می‌کنند، که ممکن است منجر به ارسال پیام‌های اسپم برای فالوورهای واقعی شما شود. در نهایت، شما فالوورهای واقعی خود را از دست خواهید داد.

6- خرید فالوور جعلی برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است

اینستاگرام از خرید فالوورهای تقلبی جلوگیری می‌کند. این پلتفرم نه تنها آن حساب‌های جعلی را پیدا می‌کند، بلکه حساب‌های درگیر در این عمل را نیز بلاک و یا حذف می‌کند. اگر پس از خرید فالوورهای جعلی به اینستاگرام مشکوک به نظر می‌رسید، اعتبار شما را تحت تاثیر قرار می دهد. معمولاً اینستاگرام برای اولین بار هنگامی که کاربر به حساب کاربری مشکوک می شود هشدار می دهد، اما دفعه بعد نه.

7- با استفاده از فالوورهای جعلی پولی به دست نخواهید آورد

اگر یک اینفلوئنسر هستید و در آن صورت فالوورهای جعلی خریداری کرده‌اید، برندها به دلیل فالوورهای جعلی هیچ کاری به شما پیشنهاد نمی‌دهند. دلیل اصلی این است که برندها هرگز اینفلوئنسرها را بر اساس تعداد فالوورهایشان انتخاب نمی‌کنند یا با آنها کار نمی‌کنند. ابزارهای زیادی وجود دارد که به برندها کمک می‌کند تا بدانند چه کسی فالوور واقعی دارد یا چه کسی ندارد، بنابراین آنهایی را انتخاب می‌کنند که برای آنها واقعی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: راه های جذب فالوور واقعی و رایگان در چیست؟
👈🏼 افزایش فالوور در اینستاگرام

مزایای خرید فالوور اینستاگرام چیست؟

1- به سرعت فالوور به دست می‌آورید

وقتی کسب‌وکارها فالوور اینستاگرام خریداری می‌کنند، به دنبال راهی سریع و آسان برای افزایش تعداد خود و ایجاد حضور گسترده‌تر در این پلتفرم هستند. با خرید فالوور، این امکان برای یک تجارت وجود دارد که به سرعت فالوورهای خود را افزایش دهد، گاهی اوقات صدها یا حتی هزاران فالوور در عرض چند روز.

2- پتانسیل برای افزایش ارزش درک شده

خرید فالوور اینستاگرام برای حساب تجاری شما می‌تواند ارزش درک شده شما را در بین مشتریان بالقوه افزایش دهد. این به این دلیل است که تعداد فالوورهای بالاتر این تصور را ایجاد می‌کند که حساب شما محبوب تر و موفق تر است.

3- پتانسیل برای جذب مشتریان بیشتر

فالوورهای بیشتر در اینستاگرام می‌تواند دید و اعتبار یک کسب و کار را افزایش دهد. این الگوریتم حساب‌های دارای فالوورهای بیشتر را در اولویت قرار می‌دهد که منجر به افزایش قرار گرفتن در معرض و فروش بالقوه می‌شود. فالوورها همچنین به ایجاد تصویر مثبت برند و تقویت وفاداری مشتری کمک می‌کنند.

اما این یک روش برای هدر دادن پول است، چون این موارد موقتی است و همینطور به دلایل که در بخش قبل گفته شد.
بنابراین وقت یا پول خود را برای خرید فالوورهای جعلی تلف نکنید. در عوض، تلاش خود را صرف رشد یک مخاطب ارگانیک کنید که واقعاً از محصولات و خدمات شما لذت می‌برد و مکرراً با محتوای شما درگیر می‌شود.

هزینه خرید فالوور اینستاگرام چقدر است؟

هزینه خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند بسته به تعداد فالووری که می‌خرید، متغییر باشد. همچنین به بودجه شما و خدمات وب سایتی که انتخاب کرده‌اید، بستگی دارد. شرکت‌های خرید فالوور اینستاگرام برای تعداد مشخصی از فالوورهای تقلبی، تخفیف حجمی ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید به‌جای خرید تنها چند صد نفر فالوور، 10000 فالوور را به‌راحتی و یک‌باره خریداری کنید.
به طور کلی خرید فالوور از چند هزار تومان شروع می‌شود یعنی خرید فالوور ارزان هم وجود دارد. با این حال، خرید فالوور برخلاف قوانین اینستاگرام است.

بیشتر بخوانید: به جای خرید فالوور، اکانت اینستاگرام بخرید!
👈🏼 خرید پیج اینستاگرام

نحوه خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش

1- ربات‌ها

اینستاگرام حساب‌هایی را که قوانین را نقض می‌کنند جریمه می‌کند. این روزها برای خرید فالوور اینستاگرام، باید بتواند فروشنده‌ای مثلا قانونی که ربات‌ها را تحویل می‌دهد، تماس بگیرید، یعنی همان فالوورهایی که شما دنبالش هستید. بعد از انتخاب بسته مورد نظر و پرداخت هزینه، منتظر باشید تا بعد از چند ساعت تا چند روز، فالوورهایی به اکانت شما وارد شوند. اما نباید از این فالوورها انتظاری داشته باشید، چون عملاً تعامل و ارتباطی با پیج شما نخواهند داشت.

اگر برایتان سوال شده که این ربات‌ها از کجا می‌آیند؟
شرکت‌هایی هستند که فرایند ایجاد ربات‌ها را انجام می‌دهند و حتی خودکار کرده‌اند. که می‌توانند انها را بفروشند. احتمال دارد که برخی از ربات‌ها هویت یک فرد واقعی را دزدیده باشند.

این نکته هم بگوییم که برخی از این ربات‌ها و حساب‌های جعلی، ممکن است در مواقعی ارگانیک به نظر برسد، چون برخی اشتراک گذاری و لایک کردن محتوای شما در اینستاگرام را به صورت خودکار انجام می‌دهند. البته تاثیر آن از یک کاربر واقعی کمتر است.

2- حساب‌های غیر فعال

همانطور که گفتیم همه فالوورهای جعلی ربات نیستند. برخی از شرکت‌ها فالوورهایی را با حساب های واقعی می‌فروشند. در این شرایط، حساب‌ها به این دلیل ایجاد می‌شوند که توسط کاربرانی مدیریت می‌شوند که تنها هدفشان فالو شدن در ازای آن است. و در حالی که این فالوورها ممکن است تعامل زودهنگام خود را نشان دهند، در نهایت زمانی که حساب‌هایشان غیرفعال می‌شود، به معیارهای عملکرد حساب اینستاگرام شما تبدیل می‌شوند.

از این گذشته، اگر حساب کاربری آنها صرفاً با هدف انجام درخواست‌های حمایت مالی ایجاد شده باشد، شخص حقیقی پشت حساب دلیل برای تمرکز بر روی فید خبری، تعامل با محتوا یا خرید کالاها و خدماتی که تبلیغ می‌شود، ندارد.
بدون این تعامل، تعداد فالوورهای شما با هیچ ارزشی که دنبال کنندگان ارگانیک به ارمغان می آورند، افزایش نمی یابد.

بیشتر بخوانید: 12 نکته امتحان شده برای افزاش تعامل یا اینگیجمنت در اینستاگرام
👈🏼 افزایش تعامل در اینستاگرام

از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟

سایت معتبر خرید فالوور واقعی هم ایرانی و هم خارجی وجود دارند که سرویس خرید فالوور اینستاگرام خرید را ارائه می‌دهند. در اینجا لیستی از شرکت‌های وجود دارد:

1- Buzzoid: وب سایتی است که وعده می دهد سریع ترین فالوورها را ظرف چند ساعت تحویل دهد. آنها همچنین اشتراکی را برای گرفتن لایک ارائه می دهند. اگر می‌خواهید در هر پست نیز لایک بگیرید، باید اشتراک ماهانه داشته باشید.
2- Twicsy
3- A1insta

سایت ایرانی مثل:

1- دیجی فالوور
2- ایران فالوور
3- followeran

بیشتر بخوانید: راز رشد پیج! همه چیز در مورد ریلز اینستاگرام!
👈🏼 ریلز اینستاگرام

روش‌های جایگزینِ خرید فالوور اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام به تعامل بیشتر در مقابل تعداد فالوور توجه کرده و محتوایی مشابه پست‌هایی را که کاربران در گذشته با آن‌ها درگیر شده بودند، نمایش می‌دهد. برای افزایش تعامل، اقدامات مختلفی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید تا در مقابل مخاطب ایده آل خود قرار بگیرید.
با استفاده از روش‌های خوب بازاریابی اینستاگرام بهتر با مخاطبان بزرگ اینستاگرام رو به رو شوید:

1- حساب خود را عمومی کنید: ابتدا حساب خود را عمومی کنید تا کاربران بتوانند نمایه و محتوای شما را ببینند. به این ترتیب، هنگامی که محتوای شما در صفحات کاوش کاربران ظاهر می‌شود، می‌توانید مخاطبان خود را به طور ارگانیک افزایش دهید.

2- با تولید محتوای با کیفیت به کاربران دلیلی برای فالو کردن، بدهید.

3- از ریلز اینستاگرام استفاده کنید. ویدئوهای کوتاه مخاطبان زیادی دارد.

4- از هشتگ ها استفاده کنید. کاربران هشتگ‌ها را دنبال می‌کنند تا آنچه دوست دارند، پیدا کنند.

5- با سایر کاربران اینستاگرام تعامل داشته باشید.

6- البته توجه کنید، اگر در این مورد زیاده روی کنید هم اینستاگرام شما را بلاک می‌کند. مثلا این ممکن نیست که شما در طول یک ساعت بیش از صد پست را دیده و دوست داشته باشید؟!

7- از استوری‌ها حتما استفاده کنید.

8- بیو اکانت خود را تقویت کنید.

9- از تبلیغات اینستاگرام کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: 60 ایده تولید محتوا همراه با ویدئو اصول تولید محتوا
👈🏼 تولید محتوا در اینستاگرام

حرف آخر

اگر برای فالوورهای اینستاگرام هزینه می‌کنید، بدانید که برای فالوورهای واقعی و باکیفیت هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. شما برای یک عدد خالی پرداخت می‌کنید. و از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام تا حد زیادی به تعامل و نه فالوور وابسته است، خرید فالوور راه حل بلندمدتی نیست.
بهتر است زمان و پولی که هزینه می‌کنید، برای ایجاد رابطه‌های واقعی انجام دهید، برای تولید محتوای باکیفیت خرج کنید.

بیشتر بخوانید: میم اینستاگرام چیست؟

سوالات متداول

آیا اینستاگرام از خرید فالوور اطلاع دارد؟

بله؛ اگر فالوور اینستاگرام بخرید، اینستاگرام فورا اکانت هایی را که فالوور جعلی خریداری می‌کنند، شناسایی می‌کند. روزانه حساب هایی را که مشکوک به نظر می‌رسند پیدا می کند. به محض اینکه یک حساب کاربری مشکوک پیدا کند، اینستاگرام آن را بلاک می‌کند.

آیا فالوورهای خریداری شده اینستاگرام دائمی هستند؟

بله، به محض خرید فالوورهای ارزان اینستاگرام و اضافه کردن فالوورهای شما، دائمی می‌شوند. اگر بخواهید آنها را حذف کنید، می‌توانید. اما اگر نمی‌خواهید آنها را حذف کنید، برای همیشه در فالوورهای شما باقی خواهند ماند.

آیا فالوورهای جعلی می‌توانند شما را تحریم کنند؟

بله، اگر فالوورهای جعلی خریداری کنید و اینستاگرام متوجه این موضوع شود، حساب شما را به دلیل ترویج روش‌های تقلبی بلاک می‌کند. هر حسابی تعدادی فالوور جعلی دارد، اما اگر تعداد بیشتری فالوور جعلی خریداری کنید که مشکوک به نظر برسد، می‌توانید بلاک شوید.

آیا می‌توانید فالوورهای جعلی را حذف کنید؟

بله، می‌توانید فالوورهای جعلی را از لیست فالوورهای خود حذف کنید. اگر در اکانت اینستاگرام خود اکانت جعلی یا غیر جعلی پیدا کردید، کافیست روی گزینه “Remove” در کنار نام پروفایل آن کلیک کنید تا حذف شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *