کمپین فروش در اینستاگرام

10 نکته برای ایجاد کمپین های اینستاگرام موفق در سال 2024

اگر استراتژی اینستاگرام یک ماراتن آهسته و پیوسته باشد، کمپین ‌ها مانند دوی سرعت هستند. با کمپین انرژی بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری صرف کرده تا با سرعت بیشتری نتیجه لازم را بدست ‌آورید.

امروزه کمپین های اینستاگرام یکی از ضروریات برندها هستند. کمپین های اینستاگرام می‌توانند به شما در دستیابی به یک هدف خاص در مدت زمان مشخص کمک کنند. در یک کمپین، تمام محتوای شما در یک راستا قرار گرفته و روی یک هدف خاص متمرکز شده است.
به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، احتمالاً از قدرت و اهمیت بازاریابی کسب و کار خود در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام مطلع هستید، اما شاید در مورد نحوه فروش در اینستاگرام گیر کرده یا غرق شده‌اید، پس ادامه مطلب را حتما بخوانید.

فهرست مطلب:

کمپین اینستاگرام چیست؟
8 نوع کمپین اینستاگرامی
مزایای اجرای کمپین های اینستاگرام
10 نکته برای ایجاد یک کمپین موفق در اینستاگرام
نمونه هایی از بهترین کمپین های اینستاگرام
سوالات متداول

کمپین اینستاگرام چیست؟

کمپین‌های بازاریابی و فروش اینستاگرام، فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ای هستند که معمولاً به سمت یک هدف واحد برای حمایت از انگیزه نهایی شرکت هدایت می‌شوند. تاکید بیشتر، هدف گذاری و قابلیت اندازه گیری کمپین اینستاگرام، آن را از محتوای معمولی متمایز می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام | راهی ساده برای فروش محصولات
👈🏼 راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی

8 کمپین اینستاگرامی

انواع مختلفی از کمپین های بازاریابی اینستاگرامی وجود دارد. هر کدام برای دستیابی به اهداف مختلف بهترین هستند. در اینجا 9 مورد از متداول ترین کمپین های بازاریابی اینستاگرام برای شروع کار آورده شده است.

1- کمپین آگاهی بخشی

در طول یک کمپین آگاهی در اینستاگرام، هدف شما افزایش دید کسب و کار، محصول یا خدمات خود است. برای برندهای نوظهور، این کمپینی برای نشان دادن ویژگی‌های متمایز، هیجان انگیز و استثنایی برند شما است. حتی برندهای معروفی مانند American Express، Starbucks، Meta و Apple نیز بیشترین استفاده را از کمپین های آگاهی بخشی دارند.

هرچه کاربران بیشتری برند شما را بشناسند، احتمال بیشتری دارد که هنگام خرید، شما را انتخاب کنند. در واقع 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال می‌کنند. و 23 درصد از کاربران می‌گویند که از شبکه اجتماعی برای دیدن محتوای برندهای مورد علاقه خود استفاده می‌کنند. این باعث می‌شود اینستاگرام یک پلت فرم اجتماعی طبیعی برای ایجاد آگاهی از برند باشد.

2- کمپین تیزر

یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که نگاهی اجمالی به اتفاقات بعدی داشته باشند. از کمپین های تبلیغاتی برای ایجاد تقاضا برای محصولات جدید استفاده کنید. کلید یک کمپین تبلیغاتی جذاب، افشای جزئیات کافی برای برانگیختن کنجکاوی مخاطبان است. در اینستاگرام، محتوای جذاب همیشه کلیدی است، اما این به ویژه برای کمپین ‌های تبلیغاتی صادق است.

3- کمپین مسابقه

مسابقات اینستاگرام معمولاً شامل این است که یک برند یک محصول رایگان را به صورت تصادفی به دنبال کنندگان هدیه می‌دهد، که در ایجاد تعامل بسیار مؤثر هستند. می‌توانید قوانینی را برای ورود تعیین کنید که از اهداف کمپین شما پشتیبانی کند. به عنوان مثال، درخواست از کاربران برای تگ کردن یک دوست برای ورود، فرصتی برای دستیابی به فالوورهای جدید است.

بیشتر بخوانید: با قیف فروش، فالوور را به مشتری تبدیل کن؟!
👈🏼 قیف فروش در اینستاگرام

4- کمپین تعامل

اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نرخ تعامل بسیار بالاتری دارد. در واقع، میانگین نرخ تعامل پست فیس بوک در مقایسه با میانگین نرخ مشارکت بالای اینستاگرام که 1.94 درصد است، تنها 0.07٪ است.
کمپین های تعاملی به کاربران انگیزه می‌دهند تا با محتوای شما تعامل داشته باشند. شما تعامل را با ردیابی این معیارها اندازه گیری خواهید کرد:
لایک
نظرات
اشتراک
ذخیره
بازدید از پروفایل

برای جذب بهتر مخاطبان خود، Insights اینستاگرام خود را بررسی کنید و ببینید کدام محتوا بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

نکته: میانگین نرخ تعامل برای پست های ریلز 3.15٪ است ;i بالاتر از میانگین 1.94٪ برای همه انواع پست.

5- کمپین فروش

اگر می‌خواهید تبدیل ها را افزایش دهید، یک کمپین فروش یا تبلیغات در اینستاگرام راه اندازی کنید. کلید یک کمپین موفق این است که مطمئن شوید مخاطبان شما آماده خرید هستند. بهتر است پس از ایجاد یک دنبال کننده وفادار و متعهد از طریق کمپین های دیگر، کمپین های فروش و تبلیغات را اجرا کنید.

معمولاً برندها از این نوع کمپین برای موارد زیر استفاده می‌کنند:
فروش با کدهای تخفیف
افزایش دید برای یک محصول موجود

26 درصد از کاربران اینستاگرام می‌گویند که از این پلتفرم برای یافتن محصولات برای خرید استفاده می کنند. به علاوه، 44 درصد از مردم از اینستاگرام برای خرید هفتگی استفاده می‌کنند. یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کنید تا بتوانید پست های قابل خرید را به اشتراک بگذارید که خرید محصولات شما را برای کاربران آسان تر می‌کند.

نکته: تخفیف‌های کوتاه‌مدت روشی قدرتمند برای پیش‌فروش‌ها قبل از عرضه محصول یا تغییر موجودی برای باز کردن کالاهای جدید است.

6- کمپین محتوای تولید شده توسط کاربر

در کمپین‌های محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)، از مردم می‌خواهید که پست‌های محصولات شما را به اشتراک بگذارند و از یک هشتگ خاص استفاده کنند. یک کمپین UGC آگاهی از برند شما را از طریق هشتگ ارتقا می‌دهد و محتوای تازه ای برای انتشار در اختیار شما قرار می‌دهد. کاربران اغلب با این امید که برندها عکس های خود را مجدداً ارسال کنند، انگیزه مشارکت دارند.

7- کمپین اینفلوئنسر

هنگامی که محتوای اینستاگرامی چشم نواز ایجاد کردید، می‌خواهید تا حد امکان افراد بیشتری آن را ببینند. یک راه عالی برای دستیابی به کاربران بیشتر، کار با اینفلوئنسرها مرتبط با پیج خود است. 34 درصد از کاربران 16 تا 24 ساله اینفلوئنسرها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، بنابراین اگر نسل‌های جوان مخاطب هدف شما هستند، قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.
معمولاً در بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام، وبلاگ نویسان، عکاسان یا سایر سازندگان مرتبط با تعداد فالوورهای زیادی را پیدا می‌کنید.

نکته: مطمئن شوید که هر تأثیرگذار که با آن همکاری می‌کنید دارای نرخ تعامل بالایی است. گاهی اوقات اینفلوئنسرهایی با فالوورهای کمتر اما نرخ تعامل بالاتر برای برند شما مناسب تر خواهند بود.

8- کمپین پولی اینستاگرام

کمپین ‌های پولی اینستاگرام پست‌ها (یا استوری‌هایی) هستند که کسب‌وکارها برای ارائه به کاربران هزینه می‌کنند. اگر بودجه‌ای برای اجرای تبلیغات اینستاگرام دارید، باید آن را در استراتژی بازاریابی خود بکار ببرید. تبلیغات در اینستاگرام این پتانسیل را دارد که به 1.48 میلیارد نفر یا نزدیک به 24٪ از جمعیت بالای 13 سال جهان برسد. به علاوه، 27٪ از کاربران می‌گویند که محصولات و مارک‌های جدید را از طریق تبلیغات اجتماعی پولی پیدا می‌کنند.

هزینه های تبلیغات بسته به چند عامل مانند:

رقابت پذیری کسب و کر
هدف گیری شما
زمان سال (هزینه های تبلیغات در فصول خرید تعطیلات افزایش می‌یابد)
تعیین سطح

بیشتر بخوانید: 9 روش تخفیف دادن برای جذب مشتری، فروش و سودآوری
👈🏼 استراتژی تخفیف گذاری

مزایای اجرای کمپین های اینستاگرام

پایگاه کاربران اینستاگرام به طور مداوم در حال گسترش است. کمپین اینستاگرامی که اجرا می‌کنید نباید برای مشتریان شما طاقت فرسا باشد و همچنین باید مطمئن شوید که تهاجمی نیستید. برخی از مزایای مهم اجرای کمپین های اینستاگرام به شرح زیر است:

1- آگاهی از برند: افزایش آگاهی، شهرت و ارتباط برند شما با مشتریان بالقوه در اینستاگرام یکی از مزایای قابل توجه اجرای کمپین های فروش اینستاگرامی است.

2- افزایش فالوورهای اینستاگرام: افزایش فالوور شما به طور عمدی باعث افزایش تعداد افراد و مشتریان بالقوه ای می‌شود که از وجود برند شما آگاه هستند و مزایای زیادی از اجرای کمپین های فروش مداوم اینستاگرام خواهد داشت.

3- ایجاد سرنخ: تولید سرنخ و تبدیل فالوورها به سرنخ‌های احتمالی یا بالقوه، یکی دیگر از مزایای گسترده کمپین های فروش اینستاگرام برای هر برند مبتنی بر محصول یا خدمات است. همچنین فالوورهای شما را تشویق به خرید محصولات می‌کند. می‌توانید با درخواست از فالوورهای خود برای عضویت در خبرنامه، دانلود برنامه یا… سرنخ ایجاد کنید.

4- تعامل: افزایش تعامل راهی برای نشان دادن به الگوریتم اینستاگرام است که برند شما معتبر است. اجرای کمپین فروش اینستاگرام باعث افزایش نرخ تعامل می‌شود. وادار کردن کاربران به تعامل با محتوای شما از طریق لایک، نظر، اشتراک گذاری، ذخیره، کلیک کردن روی پیوند در بیو و پیام های مستقیم. (افزایش تعامل همچنین می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شود.)

بیشتر بخوانید: افزایش فروش در اینستاگرام | 20 نکته که در فروش محصولات به کارتان می‌آید!
👈🏼 راه های افزایش فروش اینستاگرام

8 نکته برای ایجاد کمپین های بازاریابی موفق در اینستاگرام

اکنون انواع اصلی کمپین های اینستاگرام موجود را می‌شناسید. اما، قبل از اینکه شروع به ایجاد یک کمپین کنید، به 8 نکته برای ایجاد کمپین های موفق در اینستاگرام توجه کنید:

1- اهداف شفافی تعیین کنید

برای کمپین خود اهدافی قابل اندازه گیری مشخص کنید. معیارهای مهم را ردیابی کنید. برخی از اهداف خاص برای کمپین اینستاگرام معمولاً شامل موارد زیر است:
به دست آوردن تعامل با کاربر
فهرست سرنخ‌های بالقوه
افزایش ترافیک وب
هدایت فروش مستقیم
افزایش آگاهی از برند

یکی از روش‌ها برای بررسی اهداف روش هدف گذاری SMART است. اسمارت مخفف اهداف خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و مبتنی بر زمان است. مثلا چند نمونه اهداف اسمارت در کمپین اینستاگرام شامل موارد زیر می‌شود:

✔ در عرض شش ماه، فالوورهای اینستاگرام برند خود را 4 برابر افزایش دهید
✔ افزایش 20 درصدی کلیک بر روی تبلیغات اینستاگرام در 45 روز آینده
✔ تا دسامبر 2024 اشتراک گذاری پست کمپین اینستاگرام خود را 20 درصد افزایش دهید

2- همه چیز را درباره مخاطب هدف خود بدانید

اینستاگرام طیف وسیعی از مخاطبان دارد. مخاطبان خود را بر اساس سن، جنسیت و مکان برای جایگاه هدف خود انتخاب کنید، زیرا جمعیت‌شناسی‌های مختلف ترجیحات متفاوتی دارند و نتایج متفاوتی را تولید می‌کنند.
اگر مخاطبان زیادی را برای کمپین های اینستاگرام خود هدف قرار دهید، تلاش های بازاریابی شما شبیه تیراندازی به فضای خالی خواهد بود. دانستن سهم بازار خود و انجام هر کاری که بتوانید برای جذب آن انجام دهید به شما کمک می‌کند تا فروش داشته باشید.

در این صورت محتوای شما به اشتراک گذاشته خواهد شد و متوجه خواهید شد که تلاش‌های شما بیهوده نبوده است. افرادی که واقعاً به برند شما علاقه مند هستند همیشه از شما حمایت می‌کنند و از اخبار و انتشارات شما مطلع می‌شوند.

اما سوال این است که چگونه مخاطبان هدف اینستاگرام خود را پیدا کنیم؟

1- ایده روشنی در مورد جمعیت شناسی مخاطبان هدف خود داشته باشید، مثل سن، جنسیت، موقعیت مکانی، وضعیت خانواده
2- بهترین زمان برای ارسال پست را پیدا کنید
3- روی فالوورهای فعال فعلی خود تمرکز کنید
4- تحصیلات، اشتغال، پرداخت بدهی، قدرت خرید و عادات
5- علایق، موانع و رسانه‌های اجتماعی ترجیحی، باورها، خودشناسی و ارزش‌ها
6- بینش اینستاگرام خود را زیر نظر داشته باشید
7- بینش رقیب خود را بررسی کنید
8- هشتگ های برند و صنعت خود را بررسی کنید
9- یک استراتژی محتوای خوب هدفمند ایجاد کنید

بیشتر بخوانید: پرسونای مشتری چیست؟ (طراحی پرسونای خریدار برای افزایش فروش)

3- محتوای کمپین خود را برنامه ریزی کنید

در مرحله بعد، هر یک از پست‌های کمپین خود را برنامه ریزی کنید. یک تقویم محتوایی از تمام پست‌ها و استوری که هر روز به اشتراک می‌گذارید ایجاد کنید. اگر با اینفلوئنسرها تماس می‌گیرید، از آنها بخواهید در یک روز خاص پست کنند که مطابق با تقویم شما منطقی است.
زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام باعث صرفه‌جویی در ساعات شما می‌شود و تضمین می‌کند که هیچ‌کس فراموش نمی‌کند در زمان مناسب پست کند. ممکن است بخواهید برخی یا همه پست های خود را به صورت هفتگی، ماهانه یا فصلی برنامه ریزی کنید.
همیشه قبل از راه اندازی کمپین، یک برنامه محکم بسازید. به این ترتیب، حفظ سطح بالایی از کیفیت و خلاقیت آسان‌تر خواهد بود.

4- از ریلز و استوری اینستاگرام استفاده کنید

ریلز اینستاگرام و محتوای استوری ایده فوق العاده ای است. در نتیجه، محتوای شما به خوبی جریان می‌یابد. شما می‌توانید در هنگام ارسال ریلز و استوری، سبک متمایز داشته باشید.

یک نکته برای تولید بهترین محتوا، تصمیم گیری در مورد نوع محتوایی است که با آن تعامل دارید. محتوایی را تولید کنید که فالوورهای شما دوست دارند وقت خود را در آن صرف کنند و اطمینان حاصل کنید که وقت آنها ارزشمند است. پس حتما از همه انواع فرمت محتوایی اینستاگرام به خصوص ریلز، و استوری استفاده کنید.

5- CTA یا دعوت به اقدام مناسبی تعیین کنید

همانطور که کمپین خود را ایجاد می‌کنید، حتما دوست دارید، که مردم پس از دیدن کمپین شما کاری انجام دهند. آیا می‌خواهید آنها یک صفحه محصول را در وب سایت شما مشاهده کنند یا برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنند؟ شاید بخواهید آنها پست شما را برای بعد ذخیره کنند.
فراخوان‌ها یا CTA معمولاً توسط مشاغل هنگام ایجاد پست‌ها نادیده گرفته می‌شوند. شما می‌توانید فالوورهای خود را تشویق کنید که به روش‌های مختلف رفتار کنند. می‌توانید آن‌ها را وادار کنید تا پیوندی را در بیو شما بزنند، اظهارنظر کنند یا تصویرشان را با هشتگ خود آپلود کنند.

برخی از بهترین CTA ها برای افزایش فالوور:
بیشتر بدانید
الان ببین
منو را ببینید
اکنون گوش کن
ارسال یک پیام

کال تو اکشن برای فروش:
ثبت نام
پیشنهاد دریافت کنید
دانلود
بیشتر بدانید
اکنون ثبت کن

برخی از کال تو اکشن‌های کمپین تبدیل:
یک نقل قول دریافت کنید
اشتراک در
اکنون خرید کنید
ثبت نام

6- به زیبایی شناسی برند خود پایبند باشید

کمپین شما باید همیشه با ظاهر و احساس کلی برند شما هماهنگ باشد. در سرتاسر محتوای خود از طرح رنگ و برند یکسانی استفاده کنید. سپس، وقتی کمپین شما در یک فید شلوغ ظاهر می‌شود، مردم می‌توانند بگویند که از برند شماست.
صدای برند خود را نیز تعریف کنید. تمام نسخه‌های شما باید با تصاویر شما مرتبط باشد و به طور کلی یک تصویر برند قوی ایجاد کند.

7- با اینفلوئنسرهای مناسب همکاری کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است، اما مطمئن شوید که اینفلوئنسر را در جایگاه هدف خود انتخاب کنید.
تصور کنید قصد دارید یک محصول جدید معرفی کنید. شما می‌خواهید آن را برای طرفداران فعلی خود تبلیغ کنید زیرا آنها می‌توانند متعهدترین خریداران شما باشند. اما شما همچنین به دنبال رویکردهای نوآورانه برای جذب مخاطبان جدید هستید.

بنابراین، سرمایه گذاری زمان و پول لازم برای توسعه یک کمپین موفق اینفلوئنسر از طریق همکاری‌های اینستاگرامی ارزشمند است. با حداقل هزینه، می‌تواند به شما در دستیابی به اهدافی که معمولاً از طریق تبلیغات پولی به آن می‌رسید کمک کند.

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

8- بودجه کمپین تبلیغاتی واقع بینانه را تنظیم کنید

در یک دنیای عالی، همه ما بودجه کمپین نامحدودی خواهیم داشت، اما متأسفانه، معمولاً اینطور نیست. بنابراین مهم است که از قبل یک بودجه تبلیغاتی ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.
هزینه دقیق به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین باید هزینه های ایجاد و تولید آگهی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، هزینه فیلمبرداری محصول شما چقدر است؟ اینفلوئنسر انتخابی شما برای هر پست چقدر هزینه دارد؟

9- با فالوورهای خود درگیر شوید

تعامل اینستاگرام تمامی تعاملات احتمالی کاربر با محتوایی که تولید می‌کنید را پوشش می‌دهد. توجه شدید توسط فالوورهای شما نشان می‌دهد که مخاطبان شما ممکن است از نظر احساسی با برند شما ارتباط برقرار کنند تا خریدی انجام دهند یا به احتمال زیاد به رهبر یا مشتری احتمالی شما تبدیل شوند.
افزایش تعامل به الگوریتم اینستاگرام در اولویت بندی پست شما کمک می‌کند، که در نمایش پست‌های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام منعکس می‌شود و تعداد افراد علاقه مند به برند را افزایش می‌دهد. تعامل کمپین اینستاگرام شامل لایک، کامنت، اشتراک گذاری و ذخیره است.

10- استفاده از کمپین های پولی اینستاگرام

محبوب ترین شبکه اجتماعی احتمالا اینستاگرام است. میلیون‌ها کاربر فعال محتوای روزانه جدید تولید شده توسط برندها و اینفلوئنسرهای مختلف را مشاهده کرده و با آن تعامل دارند. این فرصت ایده آلی برای کسب و کارهای جدید و تاسیس شده است تا از منابع این شبکه برای ایجاد تبلیغات چشم نواز و قدرتمند استفاده کنند. کمپین های پولی اینستاگرام گزینه ها و اهداف متعددی دارند.

پنج نوع اصلی کمپین پولی اینستاگرام وجود دارد:

تبلیغات عکس: تبلیغات عکس اینستاگرام دارای یک برچسب Sponsored در بالای پست خواهند بود تا مشخص شود که تبلیغات هستند. معمولاً همراه با محتوای معمولی که دنبال کنندگان شما می بینند وجود دارد. این تبلیغات دارای یک دکمه فراخوان در پایین هستند که بینندگان را به یک وب سایت خاص یا صفحه اینستاگرام شما هدایت می کند.

تبلیغات ویدیویی: از آنجایی که می‌توانید در ارائه محتوای خود خلاق باشید، این تبلیغات ویدیویی روشی عالی برای جلب توجه هستند. ویدیوهایی که حداکثر 60 ثانیه‌ای، زمان کافی برای ارائه محصول یا خدمات شما به مخاطبان هدف شما است.

تبلیغات خرید: با تبلیغات خرید اینستاگرام، می توانید محصولات و خدمات برند خود را در پلتفرم اینستاگرام تبلیغ و به فروش برسانید. وقتی مشتری روی یکی از این تبلیغات کلیک می کند، مستقیماً از طریق یک برچسب محصول که در آگهی یا تصویر موجود است، به صفحه محصول در وب سایت شما منتقل می‌شود.

تبلیغات استوری: بخش استوری اینستاگرام شامل تبلیغات (عکس یا ویدیو) است که به عنوان تبلیغات استوری برچسب گذاری شده است. از آنجایی که استوری‌ها پس از 24 ساعت منقضی می‌شوند، این نوع قالب تبلیغاتی برای زمانی که می‌خواهید از انحصارگرایی به عنوان یک تاکتیک بازاریابی استفاده کنید یا می‌خواهید احساس فوریت را در مخاطبان خود ایجاد کنید، ایده‌آل است.

نمونه هایی از بهترین کمپین های اینستاگرام

در اینجا مواردی از موفقیت کسب و کارها در اینستاگرام وجود دارد. ممکن است برای ایجاد کمپین های موفق برای شرکت و محصولات خود از این برندها الهام بگیرید:

آدیداس

یکی از کمپین های اینستاگرامی با بالاترین میزان دسترسی و در نهایت موفق آدیداس است. آدیداس مسابقه‌ای را در استوری های اینستاگرام برگزار کرد تا ورود ALPHAEDGE 4D را جشن بگیرد. آدیداس دارای چندین اکانت رسمی اینستاگرام منحصر به فرد برای کشورها است.
اکانت رسمی اصلی نزدیک به 26.5 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان دارد. آدیداس از بینندگان خواست تا برای پیوستن به نقاشی یکی از 100 کفش، به شماره تلفنی که در داستان اسنپ چت پنهان شده است پیامک ارسال کنند.

آدیداس سپس سه تصویر را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد: یکی برای تبلیغ مسابقه، دیگری با قوانین و سومی برای ایجاد انگیزه برای دنبال کنندگان برای شرکت.

چندین دلیل برای فوق العاده بودن این کمپین وجود دارد. اول، ارسال آنها به یک شبکه اجتماعی دیگر یک استراتژی فوق العاده است. آدیداس با استفاده از این مسابقه برای جذب مخاطبان قابل توجه و فعال خود، فالوور و تعامل خود را در اینستاگرام افزایش داد.

هوندا


بیش از 4 میلیون نفر هوندا را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. هوندا بیش از 2400 بار منتشر کرده است. در اینستاگرام، این شرکت فالوورهای قابل توجهی دارد که با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی تصاویر و ویدیوهایش با آن درگیر می شوند.
هوندا برای تبلیغ اینستاگرام خود از یک راننده حرفه ای برای نشان دادن مهارت سیویک در مسیر رویای سیویک در چندین تصویر و ویدیو استفاده کرد.
اولاً، بینندگان به دلیل جمع‌سپاری بودن علاقه مند هستند. با توجه به اینکه این فیلم حاصل تلاش هواداران فداکار هوندا است، احتمالاً توسط طرفدارانی که برای کمک به هوندا در ساخت پیست وقت گذاشتند، مشاهده و به اشتراک گذاشته شود.

یک نکته حرفه‌ای این است که تمام تلاش‌های کمپین اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید. هنگامی که داده ها را درک کردید، متوجه خواهید شد که کدام کمپین برای برند و جایگاه هدف شما مناسب‌تر است.

سوالات متداول

نرخ تعامل کمپین اینستاگرام را چگونه محاسبه می‌کنید؟

سه فرمول پرکاربرد برای اندازه‌گیری نرخ تعامل کمپین‌های اینستاگرام با محاسبه تعداد بازدیدها، فالوورها و سایر عوامل وجود دارد.
تعامل = (لایک + نظر) / فالوور * 100
تعامل = (لایک + نظرات + ذخیره) / Impressions x 100
تعامل = [ (نظر × 2) + سایر تعاملات ] / تأثیرگذاری * 100

چه نوع کمپین های اینستاگرام موثرتر هستند؟

موثرترین نوع کمپین اینستاگرام، همکاری اینفلوئنسر است. اینفلوئنسر مارکتینگ، که گاهی به عنوان محتوای برند یا کار با سازندگان از آن یاد می‌شود، یک روش آزمایش شده و واقعی برای گسترش دامنه برند شما در شبکه‌ اجتماعی است. مطمئن شوید که بهترین اینفلوئنسر را در کسب و کار خود انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *